- Albumy
- Biografie i wspomnienia
- Dla dzieci i młodzieży
- Encyklopedie i słowniki
- Ezoteryka
- Fantastyka
- Historia
- Informatyka
- Komiksy
- Kulinarne
- Kultura i sztuka
- Literatura piękna
- Nauka
- Obcojęzyczne
- Podręczniki i lektury
- Poradniki
- Pozostałe
- Publicystyka i eseje
- Religia
- Sensacje, kryminały, thrillery
- Sport i turystyka
- Inne
Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planowa? i prowadzi? kampani?. Wydanie II
Autor: Kevin Lee, Catherine Seda
Wydawnictwo: Helion
Stron: 256
ISBN: 978-83-246-2605-2
EAN: 9788324626052
Kategoria: Webmasterstwo
Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwi?kszaj swoje zyski
Jak przekszta?ci? nieciekawy tekst w genialn? reklam??
Jak zapewni? sobie czo?owe pozycje w popularnych wyszukiwarkach?
Jak ocenia? swoj? pozycj? i poprawia? wyniki?
Dzi? nic nie przyci?ga warto?ciowych u?ytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robi? to wyszukiwarki internetowe! Je?li wi?c nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla po??danych s?ów kluczowych, oznacza to, ?e umo?cili si? tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzie?, jak si? tam dostali, a potem sam zaj?? najwy?sze miejsce w wyszukiwarce, czyli sta? si? widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto ksi??ka dla Ciebie!
Ksi??ka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planowa? i prowadzi? kampani?. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwol? Ci zdeklasowa? konkurencj? i osi?gn?? sukces dzi?ki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzi?ki temu podr?cznikowi dowiesz si?, jak wykorzysta? ??cza sponsorowane i wybra? odpowiednie s?owa kluczowe, aby zmaksymalizowa? zyski. Nauczysz si? optymalnie dobiera? strony wej?ciowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcj? oddasz niedochodowe klikni?cia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!
??cza sponsorowane, p?atna indeksacja i umieszczanie w katalogach
Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym
Okre?lanie warto?ci u?ytkowników witryny
Tworzenie strategii udanej kampanii PPC
Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odno?ników
Wybór s?ów kluczowych
Maksymalizacja tropu wyszukiwania
Strony konwersji, oferty i bud?et
Zarz?dzanie kampani?
Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem s?ów kluczowych
Wzbogacanie wyszukiwarki o analiz? zachowa?
Kup miejsce na szczytach wyszukiwarek i zwi?ksz swoj? sprzeda?!
Wysyłka książki w ciągu 48h