Gdzie kupić najtaniej?

Księgarnia
Format
Cena
 
książka
Książka Programowanie aplikacji dla urz?dze? mobilnych z systemem Windows Mobile - Jacek Matulewski, Bartosz Turowski

Programowanie aplikacji dla urz?dze? mobilnych z systemem Windows Mobile

Autor: Jacek Matulewski, Bartosz Turowski

Wydawnictwo: Helion
Stron: 400
ISBN: 978-83-246-2631-1
EAN: 9788324626311
Kategoria: Programowanie

Zaprojektuj nowe aplikacje dla urz?dze? mobilnych


?rodowisko Visual Studio i szkic projektu
Wykorzystanie j?zyka C i platformy .NET Compact
Zastosowanie grafiki trójwymiarowej z mobilnym Direct3D


Urz?dzenia przeno?ne, pocz?wszy od telefonów komórkowych, a sko?czywszy na GPS-ach i kieszonkowych odtwarzaczach wideo, s? dzi? niezwykle popularne. Wiele z nich ??czy w sobie tak przeró?ne funkcje, ?e mo?na je nazwa? minikomputerami. Nic dziwnego, ?e pracuj? pod kontrol? uniwersalnego systemu operacyjnego, zdolnego obs?u?y? wiele ró?nych aplikacji, który bez k?opotu mo?na przenie?? z jednego urz?dzenia na drugie. Podobna kompatybilno?? samych aplikacji gwarantuje mo?liwo?? ich wielokrotnego wykorzystania w ró?nych typach urz?dze?, a u?ytkownikom zapewnia komfort b?yskawicznego opanowania obs?ugi nowego telefonu czy aparatu fotograficznego.
W ksi??ce "Programowanie aplikacji dla urz?dze? mobilnych i systemu Windows
Mobile " omówione zosta?o projektowanie aplikacji napisanych w j?zyku C dla urz?dze? dzia?aj?cych pod kontrol? systemu Windows Mobile. Znajdziesz tu wszystkie aspekty pracy nad takim programem: pocz?wszy od warunków ?rodowiska programistycznego i uruchomieniowego, przez pisanie i testowanie kodu (z wyszczególnieniem elementów w?a?ciwych aplikacjom projektowanym dla platformy .NET Compact), a? po przechowywanie danych w plikach XML czy bazie SQL Server Compact. Dowiesz si? tak?e nieco wi?cej o wykorzystywaniu w urz?dzeniach przeno?nych grafiki 3D.


?rodowisko programistyczne Visual Studio i emulatory
Tworzenie, zapisywanie i wczytywanie projektu
Uruchomienie aplikacji na rzeczywistym urz?dzeniu
J?zyk C i praktyka projektowania aplikacji dla platformy .NET Compact
Projektowanie kontrolek i kontrolki charakterystyczne dla platformy .NET Compact
Studium przypadku - gra Reversi
Obs?uga podstawowych funkcji telefonu i programu Outlook
Detekcja stanu urz?dzenia przeno?nego i dodatkowe funkcje urz?dze? przeno?nych
Przechowywanie danych w SQL Server Compact i plikach XML
Grafika trójwymiarowa z mobilnym Direct3D
Instalacja Windows Mobile 6 Professional SDK


Zagwarantuj uniwersalno?? swoich aplikacji - buduj je dla systemu Windows Mobile

Wysyłka książki w ciągu 48h

Gdzie kupić tanie książki? Ksiazka48.pl - Tania Książka