- Albumy
- Biografie i wspomnienia
- Dla dzieci i młodzieży
- Encyklopedie i słowniki
- Ezoteryka
- Fantastyka
- Historia
- Informatyka
- Komiksy
- Kulinarne
- Kultura i sztuka
- Literatura piękna
- Nauka
- Obcojęzyczne
- Podręczniki i lektury
- Poradniki
- Pozostałe
- Publicystyka i eseje
- Religia
- Sensacje, kryminały, thrillery
- Sport i turystyka
- Inne
Metodyka wprowadzania oprogramowania na rynek
Autor: Bays Michael E.
Wydawnictwo: Wydawnictwa Naukowo-Techniczne
Stron: 246
ISBN: 83-204-2631-6
EAN: 9788320426311
Kategoria: Informatyka
Oto ksi??ka, z której Czytelnik dowie si?, jak poprawi? jako?? oprogramowania, jak zmniejszy? koszty jego wytwarzania i jak szybko dotrze? z nim do klienta. Autor wyja?nia, na czym polega istota procesu tworzenia produktu programowego. Przedstawia metodyk? wprowadzania produktu na rynek, obejmuj?c? kontrol? kodu ?ród?owego, kompilacj?, wyszukiwanie b??dów, integracj? kodu, klasyfikacj? i numeracj? wersji, dystrybucj? oprogramowania, us?ugi wspomagaj?ce proces wprowadzania produktu na rynek i zarz?dzanie procesem przygotowania oprogramowania do rozpowszechniania.
Wysyłka książki w ciągu 48h